درباره ما | ارتباط با ما | نقشه سایت        
 
  1. بیانیه در قبال هتک حرمت به شهدای مدافع حرم [۱۴۰۱/۰۵/۲۳ ساعت ۱۲]
  2. اینستاگرام کنگره سرداران و 2500شهید نجف آباد [۱۴۰۰/۰۵/۲۰ ساعت ۱۰]
  3. کانال ایتا کنگره سرداران و 2500شهید نجف آباد [۱۴۰۰/۰۵/۲۰ ساعت ۱۰]
  4. کانال تلگرام کنگره سرداران و 2500شهید نجف آباد [۱۴۰۰/۰۵/۲۰ ساعت ۰۹]
  5. ارتباط با واتساپ کنگره سرداران و 2500شهید شهرستان نجف آباد [۱۴۰۰/۰۵/۲۰ ساعت ۰۹]
 
آخرین اخبار
 



نظرسنجی
تا چه حد با کنگره شهدای شهرستان نجف آباد آشنا هستید؟ ؟
1 : بسیار زیاد (1470 رای)
26 % 
2 : زیاد (933 رای)
16 % 
3 : متوسط (963 رای)
17 % 
4 : کم (867 رای)
15 % 
5 : بسیار کم (1505 رای)
26 % 

معرفی سایت به دوستان

پیوندها
 
سایت مقام معظم رهبری

آمار سایت
تعداد شهدای ثبت شده : 2485
تعداد اخبار ثبت شده : 45
تعداد افراد آنلاین : 14
کل بازدیدها : 4152906
بازدید های امروز : 780
بازدید های دیروز : 1389

زنگولۀ خوش آواز» خوش درخشید و دو جایزه کتاب سال 93 را نصیب خود کرد

(۱۳۹۳/۰۹/۰۳ ، بازدید:1510)



زنگولۀ خوش آواز» خوش درخشید و دو جایزه کتاب سال 93 را نصیب خود کرد
برگزیدگان جایزه کتاب سال اصفهان در سال 93 معرفی شدند. روز 29 آبان‌ ماه 93، مجتمع فرهنگی استاد فرشچیان شاهد گردهمایی خادمان حوزۀ نشر استان بود. هیئت داوران در آیین اختتامیۀ این برنامه با خواندن متن بیانیۀ خود، رتبه‌ها و جوایز کتاب سال اصفهان را در حوزه‌های مختلف اعلام کرد. کتاب «زنگولۀ خوش آواز» که از طرف کنگرۀ سرداران و دو هزار و پانصد شهید شهرستان نجف‌آباد تهیه شده است، خوش درخشید و دو جایزه کتاب سال 93 را نصیب خود کرد.
در حوزۀ شعر کودک و نوجوان، کسب رتبۀ سوم توسط محمد حسین خانی، با دریافت لوح سپاس و جایزه ویژه برای تالیف کتاب ارزشمند «زنگولۀ خوش آواز» و در حوزۀ تصویرگری کتاب کودک و نوجوان، کسب رتبۀ نخست توسط مرضیه رنجبر، با دریافت لوح سپاس، تندیس و جایزه ویژه برای تصویرگری کتاب ارزشمند «زنگولۀ خوش آواز» این افتخار را نصیب خود و کنگره نمودند.
لازم به ذکر است که محمد حسین‌خانی و مرضیه رنجبر پیش از این، کار مشترکِ سروده و تصویرسازی کتاب « شب مهتابی» را برای کنگره، انجام داده‌اند، که هر دو کتاب، توسط انتشارات ستارگان درخشان به چاپ رسیده است.
برنامۀ اهدای جایزۀ کتاب سال اصفهان، هر سال به منظور شناسایی و معرفی کتاب‌های برتر در حوزه های مختلف و ارج نهادن و تکریم پدیدآورندگان و تولید کنندگان این آثار و سایر بخش‌های مرتبط با نشر کتاب برگزار می شود. جایزه کتاب سال اصفهان مهم ترین رویداد فرهنگی استان در عرصه کتاب است و با عنایت به ظرفیت های بالای استان می‌تواند به نهاد علمی بالنده نه تنها در سطح استان بلکه در عرصه ملی تبدیل شود.
از جمله معیارهای ارزیابی و داوری جایزه کتاب سال اصفهان که از سوی هیئت داوران به شرح ذیل اعلام شده، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: تأثیرگذاری در ارتقای سطح علمی و فرهنگی استان و کشور، غنی بودن محتوای کتاب و تناسب با موضوع، تازگی و نوآوری در موضوع، وسعت دید مؤلف و قدرت تجزیه و تحلیل یافته‌ها و اطلاعات با روش علمی، ساختار ، پرداخت و نگاه کتاب ، رعایت استانداردها در ساخت ، فصل بندی ، نگارش ، ارزشمندی علمی و محتوایی کتاب، میزان ارتباط با مخاطب و ایجاد علاقه‌مندی به مطالعه در خواننده، پاکیزگی و آراستگی ظاهری کتاب از حیث کیفیت چاپ، ویراستاری  صفحه آرایی ، صحافی طراحی جلد و ...
آثار برگزیده شده در این دوره از میان ۱۱۵۳ اثر منتشر و اعلام وصول شدۀ چاپ اول موجود در دبیرخانه این آیین، در فاصلۀ زمانی مهر ۹۲ تا پایان شهریور ۹۳ در سه حوزۀ تألیف و ترجمه، تولید و خادمان نشر، مورد بررسی و داوری قرار گرفته است. حوزۀ کودک و نوجوان نیز به صورت جداگانه داوری شده است.
 


هیچ نظری برای این خبر یافت نشد .

نظر خود را برای این خبر ثبت کنید :

نام شما :
متن :

کد را وارد کنید :

 
© در جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس و شهادت هر گونه کپی برداری از محتوای سایت (با ذکر منبع) بلامانع است . طراحی و برنامه نویسی توسط طراحی و توسعه وب سایت صبا